Voor hulpverleners

Ondersteun cliënten of maak ze zelfredzamer. Met KOPPL kun je signalen en hulpvragen direct uitzetten naar relevante ondersteuning in de buurt. Ook kun je jouw cliënt laten zien hoe zij makkelijk zelf ondersteuning kunnen vinden.

 

Hoe we dat doen?

Door samen met hulp- en dienstverleners te kijken wat er nodig is om de eigen regie van cliënten te vergroten. 

Bekijk hieronder met welke onderwerpen KOPPL jou en je cliënten kan ondersteunen, afhankelijk van de situatie.

Bespaar tijd
Vind aanbod in de buurt
Zet de hulpvraag direct uit

Waar KOPPL in gelooft:

“Technologie is ondersteunend aan oprechte aandacht en menselijke interactie”

Waarmee kan KOPPL mijn cliënten ondersteunen?

img-gezelschap-small

Iets doen of ondernemen

Gezelschap of activiteiten

Samen iets doen, ergens naartoe gaan of iets leren? Via KOPPL kunnen cliënten gemakkelijk gezelschap en activiteiten in de buurt vinden. KOPPL versterkt zo de zelfredzaamheid. 

img-ondersteuning-small

Er is extra hulp nodig

Ondersteuning bij geldzaken en wonen

Je signaleert dat extra ondersteuning nodig is bij geldzaken, wonen, gezin of (mantel)zorg. Koppel de vraag direct aan relevante ondersteuning. Zo hebben jij én de cliënt de regie.

img-vrijwilligerswerk-small

De cliënt wilt anderen helpen

Vrijwilligerswerk

Zet de talenten van jouw cliënt in. Via KOPPL verbindt je de cliënt direct met een vrijwilligersorganisatie. KOPPL stimuleert zo participatie.

Wil je KOPPL gebruiken?

Bekijk onze producten of neem contact met ons op voor een persoonlijke uitleg.

Waar vind ik een KOPPL zuil?

img-map

KOPPL Online is via deze website, op een mobiele telefoon, tablet of computer te gebruiken.

Er staan ook KOPPL Zuilen op publieke locaties in Amsterdam. De KOPPL Zuil is gemaakt om te ondersteunen als ‘digitaal’ moeilijk is. Op locaties helpen medewerkers je graag.

Veel gestelde vragen

Ik blijf graag op de hoogte van KOPPL

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte