Voor hulpverleners

Ondersteun cliënten of maak ze zelfredzamer. Met KOPPL kun je signalen en hulpvragen direct uitzetten naar relevante ondersteuning in de buurt. Ook kun je jouw cliënt laten zien hoe zij makkelijk zelf ondersteuning kunnen vinden.

 

Hoe we dat doen?

Door samen met hulp- en dienstverleners te kijken wat er nodig is om de eigen regie van cliënten te vergroten. 

Bekijk hieronder met welke onderwerpen KOPPL jou en je cliënten kan ondersteunen, afhankelijk van de situatie.

Bespaar tijd
Vind aanbod in de buurt
Zet de hulpvraag direct uit

 

Waar KOPPL in gelooft:

“Technologie is ondersteunend aan oprechte aandacht en menselijke interactie”

Waarmee kan KOPPL mijn cliënten ondersteunen?

img-gezelschap-small

Iets doen of ondernemen

Gezelschap of activiteiten

Samen iets doen, ergens naartoe gaan of iets leren? Via KOPPL kunnen cliënten gemakkelijk gezelschap en activiteiten in de buurt vinden. KOPPL versterkt zo de zelfredzaamheid. 

img-ondersteuning-small

Er is extra hulp nodig

Ondersteuning bij geldzaken en wonen

Je signaleert dat extra ondersteuning nodig is bij geldzaken, wonen, gezin of (mantel)zorg. Koppel de vraag direct aan relevante ondersteuning. Zo hebben jij én de cliënt de regie. 

img-vrijwilligerswerk-small

De cliënt wilt anderen helpen

Vrijwilligerswerk

Zet de talenten van jouw cliënt in. Via KOPPL verbindt je de cliënt direct met een vrijwilligersorganisatie. KOPPL stimuleert zo participatie.

Wil je KOPPL gebruiken?

Bekijk onze producten of neem contact met ons op voor een persoonlijke uitleg.

“Door samen door KOPPL te lopen kan mijn cliënt zelf de ondersteuning kiezen”

Ik wil KOPPL gebruiken

img-map

KOPPL Online is via deze website, op een mobiele telefoon, tablet of computer te gebruiken.

Er staan ook KOPPL Zuilen op publieke locaties in Amsterdam. De KOPPL Zuil is gemaakt om te ondersteunen als ‘digitaal’ moeilijk is. Op locaties helpen medewerkers je graag.

Veel gestelde vragen

  • Je kunt KOPPL gebruiken via deze website en direct jouw hulpvraag stellen. Je kunt ook via de App of Zuil jouw hulpvraag of die van je cliënt uitzetten. Meld je hierboven aan voor de KOPPL App of zoek een KOPPL locatie bij jou in de buurt.   

  • Tientallen hulpverleners gebruiken KOPPL al via de website, de KOPPL locaties of de App. We delen de ervaringen graag. Meld je aan, dan nemen wij contact met je op. 

  • Vele hulpverleners zijn blij met het gebruik van KOPPL. We hebben veel met testgroepen gewerkt met hulpverleners van verschillende organisaties en disciplines. We verzamel alle ervaringen en nemen de feedback mee in de ontwikkelingen van KOPPL. We delen de ervaringen via onze nieuwsbrief. Meld je aan voor de App of nieuwsbrief en je bent als eerste op de hoogte. 

  • De KOPPL App is te vinden via de Google Play Store. Voor het gebruik van de App is echter een persoonlijk account nodig. Ben je hulpverlener en geïnteresseerd in de App? Meld je dan hierboven aan en we nemen contact met je op. Dan kun je binnenkort ook de KOPPL App gebruiken.

  • De kosten van KOPPL zijn afhankelijk van de wensen. Wens je een KOPPL Zuil en/of KOPPL App voor jou of jouw organisatie? We komen graag in contact over de wensen. Ook kun je een e-mail sturen aan info@koppl.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

  • Jouw cliënt is meer dan welkom om via deze website zijn of haar hulpvraag te stellen. Ook kan hij/zij via de KOPPL locaties of via jouw KOPPL App ondersteuning vinden. Via de nieuwsbrief stellen we je graag als eerste op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom KOPPL, de website, de Zuilen en de App.

Ik blijf graag op de hoogte van KOPPL

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief