KOPPL Pro voor organisaties

Hartelijk welkom, jullie zijn een organisatie of initiatief en willen je aanbod vraaggestuurd zichtbaar maken tijdens de SIGRA pilot. Onderstaand lees je hoe dat werkt voor jouw organisatie. 

De SIGRA zocht een oplossing om vraag en aanbod actueel en relevant te maken. KOPPL realiseerde samen met de SIGRA een moderne Sociale Kaart die zowel de vraagzijde als de aanbodzijde autonomie en eigen beheer geeft.

Een hulpmiddel van deze tijd, noemde een van de testers het.

 

Pro-Mockup

 

Waarom meedoen?

 

Jouw organisatie zichtbaar

Beheer zelf de matches

Geef capaciteit en producten door

 

Vrijwilligers & professionals vinden niet altijd de juiste (hulp)organisatie

 

 

 

Daarnaast hebben zorgprofessionals te maken met hoge administratieve lasten, tijdsdruk en multiproblematiek

KOPPL Pro – Organisaties

KOPPL Pro helpt efficiënt & wijkgericht cliënten ondersteunen

Hoe werkt KOPPL Pro? 

Vraaggestuurd


Wij geloven in een vraaggestuurde aanpak, simpel en doeltreffend. De vraag en de mogelijkheden van iemand staan centraal. Zo kom je samen bij de juiste hulp terecht, mismatches, vertraging en rompslomp zijn verleden tijd. 

Unieke koppeling aanbod


Het aanbod van jouw netwerk staat op een centrale plek. Zo gebruik je niet alleen je eigen, maar ook de kennis van anderen (collega’s). De vraag koppel je direct met het aanbod in de buurt. De capaciteitscheck laat zien of het beschikbaar is. Nooit meer onnodig lang wachten.

Laagdrempelig en wijkgericht


KOPPL Pro maakt hulp vinden en vragen écht makkelijk. Via elk apparaat heb jij altijd de beschikking over een actueel overzicht van ondersteuning in de buurt. Zo help je efficiënt en wijkgericht cliënten ondersteunen. Bespaar ook tijd en help meer mensen sneller ondersteuning te vinden.  

Wat is er nodig?

Quick start

1. Vul de organisatiegegevens in

  • Contactgegevens organisatie

  • Website

  • Organisatielogo

  • Organisatietekst (max 1024 tekens)

  • E-mailadres voor hulpvragen

Je bent halverwege om jouw aanbod zichtbaar te maken.

2. Geef je locatie en je aanbod door

  • Kies je locatie of dekkingsgebied door (postcodes en/of stadsdelen)

  • Geef door waarmee je helpt (matches)

Let op, je werkt met gerelateerde matches. Een vraag kan op verschillende producten passen (je kan dit verder specificeren onder producten)

Gefeliciteerd je bent nu vindbaar als organisatie op de onderwerpen die je hebt doorgegeven. 

Heb je meer tijd?

3. Specificeer je aanbod met diensten

Specificeer je aanbod en maak verschillende locaties en diensten (producten) aan. Geef elke locatie of dienst een eigen tekst, logo en aanbod. Dit kan je ook voor activiteiten en inloopspreekuren doen.

4. Voeg kenmerken toe

Met kenmerken maak je elke dienst, locatie of activiteit specifiek voor jouw doelgroep. Geef kenmerken op zoals leeftijd, kosten, voorwaarden en doelgroep. 

5. Hulpvragen oppakken 

In een overzicht zie je de hulpvragen die binnengekomen zijn. Vanuit hier kan je ze oppakken. Geef je ook de opvolging door? Dan is iedereen op de hoogte. 

Het resultaat?

De client centraal, meer mensen vinden sneller ondersteuning tegen lagere kosten

Ook voor organisaties is het efficiënter

  • Zichtbaar bij de juiste vraag
  • Beheer zelf de gegevens en jouw diensten
  • Geef in één keer terugkoppeling aan hulpverleners & cliënten

 

KOPPL Pro – Organisaties

Wat levert het direct op?

Client is sneller bij de juiste hulp

Tijdwinst voor hulpverleners

Tijdwinst voor organisaties

KOPPL Pro – Organisaties
wegwijssalon

Wil je meedoen of meer informatie?

We geven graag een demonstratie of een toelichting

06 43045132   E  info@koppl.nl

team
KOPPL Pro – Organisaties

Vraag een gratis demo aan

Neem contact op

Neem contact op