Instructies voor Hulpverleners

1. Met de client hulp vragen

  • Denk vanuit de vraag

  • Grote knoppen

  • Specificeer samen op de kenmerken

  • Kom direct in contact

2. Voor de client hulp vragen

  • Zoek meerdere hulpvragen ineens

  • Kies uit een makkelijk dropdown menu

  • Voeg extra contactgegevens toe (van een mantelzorger of jezelf)

  • Voeg extra informatie toe relevant voor de hulpvraag

3. Bekijk opgepakte hulpvragen

  • Heeft een organisatie al contact gezocht?

  • Is mijn cliënt bereikt?

Instructies voor Organisaties

Quick start

1. Vul de organisatiegegevens in

  • Contactgegevens organisatie

  • Website

  • Organisatielogo

  • Organisatietekst (max 1024 tekens)

  • E-mailadres voor hulpvragen

Je bent halverwege om jouw aanbod zichtbaar te maken.

2. Geef je locatie en je aanbod door

  • Kies je locatie of dekkingsgebied door (postcodes en/of stadsdelen)

  • Geef door waarmee je helpt (matches)

Let op, je werkt met gerelateerde matches. Een vraag kan op verschillende producten passen (je kan dit verder specificeren onder producten)

Gefeliciteerd je bent nu vindbaar als organisatie op de onderwerpen die je hebt doorgegeven.

Heb je meer tijd?

3. Specificeer je aanbod met diensten

Specificeer je aanbod en maak verschillende locaties en diensten (producten) aan. Geef elke locatie of dienst een eigen tekst, logo en aanbod. Dit kan je ook voor activiteiten en inloopspreekuren doen.

4. Voeg kenmerken toe

Met kenmerken maak je elke dienst, locatie of activiteit specifiek voor jouw doelgroep. Geef kenmerken op zoals leeftijd, kosten, voorwaarden en doelgroep.

5. Hulpvragen oppakken

In een overzicht zie je de hulpvragen die binnengekomen zijn. Vanuit hier kan je ze oppakken. Geef je ook de opvolging door? Dan is iedereen op de hoogte.