VOOR HULPVERLENERS

Pro Account

KOPPL Pro account is een gepersonaliseerd account voor hulpverleners en dienstverleners. Hiermee kunnen hulpverleners efficiënt en effectief cliënten ondersteunen doordat enkele processen in één omgeving plaatsvinden.

  • Vind snel relevant aanbod
  • Bespaar tijd met hulpvragen uitzetten
  • Bespaar tijd met opvolgen aan organisaties
KOPPL Pro Account
KOPPL Pro Account

Helpt de hulpverlener

Een Pro account geeft een hulpverlener de mogelijkheid om efficiënt te zoeken in lokaal aanbod, meerdere hulpvragen tegelijk door te geven en opvolging van ingediende hulpvragen in te zien. Een Pro account is gekoppeld aan het aanbod van één of meerdere Kaarten. Op die manier is relevante kennis gedeeld en bespaart het kostbare tijd.

Benieuwd naar de business case voor jouw organisatie? Neem contact met ons op.

Hoe werkt het?

Met een pro account heb je als hulpverlener de mogelijkheid om op twee manieren hulp te zoeken: Samen met de client hulp aanvragen. Dit doe je via de normale omgeving waar bewoners ook hulp kunnen vinden. Of je kunt zelf voor de client hulp aanvragen. Dit is een aparte omgeving waar je meerdere hulpvragen tegelijk kunt indienen.

hulpverlener

1. Met de client hulp vragen

  • Denk vanuit de vraag 

  • Grote knoppen

  • Specificeer samen op de kenmerken

  • Kom direct in contact

2. Voor de client hulp vragen

  • Zoek meerdere hulpvragen ineens

  • Kies uit een makkelijk dropdown menu

  • Voeg extra contactgegevens toe (van een mantelzorger of jezelf) 

  • Voeg extra informatie toe relevant voor de hulpvraag

3. Bekijk ingediende hulpvragen 

  • Heeft een organisatie al contact gezocht?

  • Is mijn cliënt bereikt?

Details Pro Account

Pro account

Account voor efficiënte ondersteuning van cliënten

Voorbeeld

Verbinden van één of meerdere hulpvragen van een mantelzorger aan de sociale voorzieningen in de buurt

Doel

Cliënten verbinden met de sociale voorzieningen in de buurt

Aanbod zien

Pro account is persoonlijk en heeft inzicht in het aanbod van één of meerdere aanbieders (dit is afhankelijk van het aanbod in een KOPPL Kaart).

Gebruik

Na inloggen op een persoonlijke beveiligde omgeving via (mijn.koppl.nl)

Voordeel

• Met of voor cliënten hulp vragen
• Directe contactgegevens van initiatieven / organisaties
• Meerdere hulpvragen in een keer indienen
• Extra informatie toevoegen (contactpersoon,
beschrijving, gewenste startdatum)
• Volgen van status hulpvragen (opvolging)
• Bespaar tot 84% tijd (vraag naar de business case)

Basisfunctionaliteiten

• Zoeken met cliënten of voor cliënten
• Hulpvragen direct indienen
• Extra contactgegevens of contactpersoon doorgeven
• Beschrijving, gewenste startdatum
• Overzicht van ingediende hulpvragen
Toekomst:
• Abonneren op updates van nieuw of gewijzigd aanbod
• Meekijken in andere KOPPL Kaarten of Connect

Prijs

Prijs op aanvraag

De voordelen van een Pro Account

Client is sneller bij
de juiste hulp

Tijdwinst voor
hulpverleners

Tijdwinst voor
organisaties