Je bevindt je op de Hulpverlener klantenservice pagina

Je kunt hieronder een ander thema selecteren

App
Zuil (Kiosk)
Organisaties
Gemeente
Hulpverlener
Hulpvrager

Algemeen

  • KOPPL verbindt direct aan een organisatie in jouw buurt. In enkele simpele stappen selecteer je de ondersteuning die je nodig hebt. Wij matchen je met een organisatie in jouw buurt en versturen vrijblijvend jouw verzoek door naar de organisatie. De organisatie neemt vervolgens binnen 3 werkdagen contact met je op.

  • Dank voor jouw interesse! Je kunt contact opnemen met ons via info@koppl.nl. Vermeld daarbij jouw gegevens en de organisatie waar je werkzaam bent als hulpverlener. Wij nemen dan contact met je op.

  • De contactgegevens gebruiken we alleen om de organisatie de mogelijkheid te geven om contact op te nemen. Ook bewaren we deze een vaste periode om bij eventuele problemen dit uit te kunnen zoeken.

    Daarna maken we de gegevens anoniem / onherleidbaar naar de hulpvrager. Meer info over de privacy kan je vinden op: https://www.koppl.nl/privacy

Waarom KOPPL gebruiken als hulpverlener?

  • Je kan iedereen helpen met KOPPL, dat is dus makkelijk. Maar vooral de volgende doelgroepen zijn het beste met KOPPL geholpen.

    • Mensen die voor anderen zorgen zoals mantelzorgers of mensen die zelf zorg nodig hebben; denk aan hulp thuis, ziekenhuisvervoer of huisaanpassingen.

    • Mensen met geldproblemen, schulden of vragen over toeslagen

    • Mensen die eenzaam zijn en iets gezelligs willen doen / iets willen ondernemen.

    • Mensen met praktische vragen zoals praktische ondersteuning; kleine klusjes in huis, boodschappen, ziekenhuisvervoer

    • Mensen die anderen willen helpen met bijvoorbeeld vrijwilligerswerk of waar zij goed in zijn

    • Mensen die willen leren met bijvoorbeeld het vinden van werk of het ontwikkelen van vaardigheden / iets willen leren.

    • Mensen met woningproblemen bijvoorbeeld hun huur / koopwoning, vervelende huisbaas of juist te hoge woonlasten.

    • Gezinnen en jongeren die wat extra hulp kunnen gebruiken met schoolproblemen, opvoeden, geldzaken of huiselijk geweld.

  • Dankzij KOPPL kunt u snel en gemakkelijk hulpvragen uitzetten naar organisaties. De organisatie zal vervolgens contact opnemen met uw client. Via een paar simpele stappen komt u bij de juiste organisatie uit waardoor u tijd bespaart die u anders zou moeten besteden in het zoeken naar een passende organisatie of telefonisch contact proberen te leggen met een organisatie. Ook geeft KOPPL u een overzicht van het actuele aanbod in uw stadsdeel. 
    U kunt samen met uw client zoeken naar een organisatie waar uw client zich prettig bij voelt. 

Opmerkingen / Overig

  • We breiden constant uit in zowel dekking als organisaties. Mis je een organisaties geef het dan aan ons door viainfo@koppl.nl dan nemen wij contact op met jou en/of de organisatie.

  • We zijn druk bezig met een oplossing daarvoor. We kennen de behoefte van hulpverleners. Laat ons weten wat je wens is via info@koppl.nl dan nemen we dat mee in de prioriteit en ben jij de eerste die dit kan gaan testen.

  • Momenteel is KOPPL alleen nog via de KOPPL Zuilen (publieke locaties) beschikbaar en via hulpverleners (KOPPL mobiel). We breiden in hoog tempo uit en daarmee dekken we een steeds groter deel van de stad. Over een tijdje willen we alle Amsterdammers de mogelijkheid geven KOPPL (overal) te gebruiken.

  • Alle feedback en ideeën zijn altijd welkom via feedback@koppl.nl. Deze feedback nemen we mee, we updaten de software elke twee weken dus misschien zie je binnenkort jouw idee wel terugkomen. We proberen je dan als eerste je idee te laten testen

  • Dat kan! Heb je een andere vraag, stuur ons een mailtje via info@koppl.nl

Ik blijf graag op de hoogte van KOPPL

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief