Geldzaken

Ben jij een organisatie of gemeente die als doel heeft om hulpbehoevende mensen met geldzaken te helpen? En wil je hen makkelijk begeleiden naar de juiste hulp? Met de template Geldzaken vindt jouw doelgroep makkelijk hulpaanbod van jouw organisatie of aangesloten organisaties in de buurt.

Geldzaken
Geldzaken

Efficient beheer van aanbod en hulpvragen

Geldzaken

Bespaar kostbare tijd; alles wordt beheerd vanuit één centrale plek

Geldzaken

Sneller hulp voor jouw doelgroep

Samen tegen armoede

Armoede is een groot probleem in Nederland. Het aantal aanvragen voor schuldhulp is sinds de corona crisis verdubbeld meldt de Nederlandse Schuldhulproute (NSR), een organisatie die zich inzet om Nederland schuldenvrij te maken. Een op de vijf tot een op de drie huishoudens heeft moeite met het betalen van de rekeningen. Veel organisaties en initiatieven kunnen hierbij helpen, maar hoe vind je als hulpvrager de juiste hulp in de buurt? De KOPPL template Geldzaken maakt dit zowel voor de hulpvrager als de hulpverlener en voor jouw organisatie eenvoudig. Met deze kaart ben je in enkele klikken bij de juiste hulp. Makkelijk en overzichtelijk. Je hoeft alleen nog maar het aanbod toe te voegen.

Armoede

Probeer de demonstratie uit

Dit is een demonstratie van de geldzakenkaart. Alle organisaties die hierin staan zijn als voorbeeld en kun je geen contact mee opnemen.

Hoe werkt het?

Eenzaamheid
1

Kies de template ‘Geldzaken’ en controleer de thema’s

stap2-voegaanbodtoee
2

Voeg aanbod toe of nodig aanbieders uit

stap3-bewonerzoektt
3

Bewoner vindt direct hulp in de buurt

STAP 1

Kies de template ‘Geldzaken’ en controleer de thema’s

Om je het gemakkelijk te maken hebben wij al een kaart voor je samengesteld waarin de thema’s zijn bepaald. Je hoeft ze alleen nog te controleren en waar nodig aan te passen.

Hieronder een voorbeeld van de onderwerpen die in de kaart staan.

Controleer de thema's

De thema’s

Schulden

Schulden

Administratie

Administratie

Brieven, formulieren en bellen, bezwaar maken, hulp met geldzaken

Belasting

Belasting

Formulieren invullen, gemeentelijke belastingen, aangifte inkomstenbelasting, toeslagen, kwijtschelding

Werk en inkomen

Werk en inkomen

Betaald werk, vrijwilligerswerk

Toeslagen en voorzieningen

Toeslagen en voorzieningen

Inkomen, zorg, huur, studie, ondernemers, kinderen, ouderen

Wonen

Wonen

Belastingen, huisuitzetting, huren, vaste lasten, huisaanpassingen, onderhoud en service, achterstand huur/hypotheek

STAP 2

Voeg aanbod toe of nodig aanbieders uit

Vervolgens voeg je zelf aanbod toe of nodig je aanbieders uit aan je kaart. Zij vullen hun gegevens in en voegen hun aanbod, zoals een dienst of een inloopspreekuur toe aan de kaart. Zij kunnen ook aangeven of en wanneer een dienst beschikbaar is.

Lees hier hoe het werkt voor organisaties

stap 2 Voeg aanbod toe

STAP 3

Bewoner vindt direct hulp in de buurt

Bewoners en hulpverleners kunnen vervolgens zelf in enkele stappen hulp vinden in de buurt. Zij kunnen direct een verzoek indienen. Organisaties en hulpverleners kunnen eenvoudig hulpvragen inzien en opvolgen. Direct via jouw eigen website.

Lees meer over KOPPL voor bewoners

stap 3 - bewoner vindt hulp in de buurt

Jouw kaart is makkelijk uit te breiden met

Ga je voor een volledige omnichannel ervaring, wil je een hoog serviceniveau of maak je liever een koppeling tussen jouw aanbod en de KOPPL software (API koppeling)? Bijna alles is mogelijk bij KOPPL.

Kies de uitbreidingen die bij je passen. De prijzen zijn afhankelijk van je gekozen pakket en wensen.

 

Medium uitbreidingen (website is inclusief)

app

App

Mobiele Applicatie voor Android en iOS

uitbreiding - doelgroep analyse

Informatiezuil

Ondersteuning op openbare locaties

Service uitbreidingen

uitbreiding - pro account

Trainingen

Uitleg over de werking, gebruik of inzet van het medium

uitbreiding - zuil

Persoonlijke service

Ondersteuning van jouw aanbieders en/of gebruikers

uitbreiding - doelgroep analyse

Hulpvraag opvolging

Aanbieders kunnen terugbelverzoeken ontvangen en digitaal opvolgen

uitbreiding - begeleiding opzet

Specifieke rapportages

Rapportages met specifieke inzichten voor jullie groep

uitbreiding - dashboard en rapportages

Uitbreiding beheer accounts

Uitbreiden van beheer accounts voor jouw groep of aanbieders

uitbreiding - trainingen

Gebruik door professionals

Professionals kunnen met KOPPL ondersteunend werken

uitbreiding - eigen domein

Opzet en inrichting door KOPPL

Wij nemen de volledige opzet en inrichting van jullie over

uitbreiding - huisstijl

Bijhouden en aanvullen van het aanbod

Wijzigingen in aanbieders? Wij houden het voor je bij

Technische uitbreidingen

app

Eigen server

Gebruik KOPPL op jouw eigen omgeving / server

app

API Koppeling

Verbinding met jouw aanbod of databron(nen) via een API Koppeling (Application Programming Interface)

uitbreiding - doelgroep analyse

Uitbreiding met chat of video

Link gebruikers aan elkaar via chat en/of video verbindingen

Heb je vragen?

Bekijk de pakketten of neem contact met ons op. 

Gebruik KOPPL als

Snelle route of
toeleiding

Ondersteuning van
specifieke doelgroepen

Inzichten en
trends

Zo maakt een buurthuis gebruik van de template om vraag en aanbod af te stemmen. Een wijkverpleegkundige bepaalt met KOPPL de snelste route om cliënten te helpen en een gemeente ontsluit makkelijk informatie en faciliteert centrale toegang voor cliënten.

Gebruik KOPPL per buurt of doelgroep, jij hebt de regie.

Vraag een offerte aan

We helpen je graag met het afsluiten van dit thema, beantwoorden van je vragen of het geven van een demonstratie. Neem vrijblijvend contact op.

Heb je een vraag?