Digitaal

Heeft jouw doelgroep moeite met digitaal of veel digitale vragen? De KOPPL Kaart Digitaal geeft hen toegang tot digitale vaardigheden. 

img-digitaal
Digitaal

Direct bij het juiste loket

Digitaal

Biedt overzicht in versnipperd aanbod

Digitaal

Kortste route naar ondersteuning

Jouw Digitale Kaart

Jouw doelgroep zit met digitale vragen, hoe werkt mijn tablet, mijn DigiD werkt niet, rijbewijsverlenging CBR, online bankieren, hoe typ ik een brief. Er zijn vele partijen die helpen, jij kent ze, maar kan jouw doelgroep ze ook vinden? 

Met deze Digitale Kaart geef jij ze de kortste route naar ondersteuning. Voeg makkelijk aanbieders toe of nodig ze uit om te helpen, ga van start.

img-digitalekaart

Hoe werkt het?

stap1-kieskaart
1

Bepaal de doelgroep en onderwerpen

  • Bepaal zelf doelgroep en onderwerpen
  • Inzicht in vraagtrends
stap2-voegaanbodtoee
2

Voeg aanbod toe of nodig aanbieders uit

  • Aanbieders beheren zelf hun aanbod
  • Zijn zichtbaar bij relevante vragen
stap3-bewonerzoektt
3

Bewoner vindt direct hulp in de buurt

  • Relevant aanbod is zichtbaar
  • Direct in contact

Welke onderwerpen staan er in de Digitale Kaart?

Mobiel / Tablet

Mobiel / Tablet

Computeren

Computeren

Internet

Internet

Social Media

Social Media

Taal leren

Taal leren

Gebruik KOPPL als

Moderne sociale
kaart

Snelle route of
toeleiding

Ondersteuning van
specifieke doelgroepen

Inzichten en
trends

Zo maakt een buurthuis een moderne sociale kaart en stemt in KOPPL vraag en aanbod af, een wijkverpleegkundige bepaalt met KOPPL de snelste route om cliënten te helpen en een gemeente ontsluit makkelijk informatie en faciliteert centrale toegang voor cliënten.

Gebruik KOPPL per buurt of doelgroep, jij hebt de regie.

Resultaat: meer mensen kunnen weer meedoen 

wijken

Wil je ook een digitale kaart?

We helpen je graag met het afsluiten van deze kaart, beantwoorden van je vragen of het geven van een demonstratie. Neem vrijblijvend contact op.